Vilkår – generell fritid

Alle tjenester levert av Onga AS (leverandør) leveres til kunden på følgende vilkår og betingelser:

Bestilling
Bestillinger gjort gjennom vårt online bookingsystem og er bindende for begge parter når kunden mottar bestillingsbekreftelsen på e-post.‍


Betaling
Våre priser er i norske kroner (NOK) inkludert norske avgifter. Betaling skjer i NOK og gjøres når bestillingen er foretatt.‍
 

Avbestilling av kunde
Avbestilling må sendes på e-post til Onga og må bekreftes av Onga med avbestillingsbekreftelse før avbestillingen kan oppfylles.
 

Avbestillingsvilkår
Overnatting, aktiviteter og mat har følgende avbestillingsvilkår:
Inntil 21 dager før ankomst: ingen avbestillingsgebyr
20-8 dager før ankomst: 50 % refusjon
7-0 dager før ankomst: ingen refusjon

Aktiviteter kjøpt gjennom andre tilbydere enn Onga kan ha andre kanselleringsvilkår.
 

Kansellering av leverandør
Kanselleringer gjort av Leverandør (Onga) kan gjøres på grunn av værforhold og sikkerhetshensyn for gjesten. Etter beste evne vil en alternativ opplevelse tilbys, og dette er valgfritt å akseptere. Hvis en del av en pakke, vil en eventuell refusjon kun gjelde for den kansellerte opplevelsen eller tjenesten.


Kvalitet og sikkerhet
Kunden må informere Onga om eventuelle spesielle behov (helse etc.) som kan påvirke kvaliteten og sikkerheten til produktet eller opplevelsen.

reiseforsikring:
Vi anbefaler alle våre gjester å ha egen reiseforsikring for å dekke uforutsette hendelser utenfor reisearrangørens kontroll. Som for eksempel (flystreik, forsinkelser, vær/veiforhold, brann, manglende leveranser etc.) har Onga rett til å kansellere hele eller deler av arrangementet ved slike omstendigheter. Onga vil alltid tilstrebe å finne alternative løsninger innenfor de økonomiske rammene og ved bruk av de tilgjengelige overnattings- og aktivitetsressursene Onga til enhver tid disponerer.